NASZA OFERTA

NASZA OFERTA

Zapoznaj się z ofertą naszej firmy.

Mało mocy? Uwolnij rezerwy drzemiące w silniku Twojego samochodu. Oferujemy modyfikacje sterowników silników benzynowych i Diesla podnoszące moc oraz moment obrotowy. Efektem jest wymierna poprawa osiągów, co przekłada się na zwiększenie bezpieczeństwa na drodze oraz obniżenie zużycie paliwa.

Wszystko to w sposób bezpieczny dla jednostki napędowej i pozostałych podzespołów pojazdu.

Od kwietnia 2018 mamy w ofercie chiptuning (remap czyli podniesienie mocy i momentu obrotowego) wszystkich nowych modeli Volvo z silnikami VEA. Roczniki od 2015 do 2018. Diesle i benzyny, wszystkie wersje pojemnościowe. Zakres modeli obejmuje: Volvo V40 i V40CC, XC40, XC60, XC70, XC90 z silnikami diesla 1.6 D2, 2.0 D3, 2.0 D4 i 2.0 D5 oraz  benzynowymi 1.6 T2, 2.0 T3, 2.0 T4, 2.0 T5 i 2.0 Polestar. Modyfikacja wykonywana jest przez złącze OBD, bez otwierania komputera. Daje to możliwość szybkiego i bezproblemowego powrotu do programu seryjnego (np w przypadku pojazdów objętych gwarancją).

Zapraszamy.

Warsztat wyposażony jest w hamownię podwoziową, obciążeniową firmy DynoProject. Daje ona możliwość mierzenia mocy pojazdów przednio – i tylno napędowych oraz samochodów wyposażonych w dołączany napęd 4×4.

Poza pomiarami mocy hamownia pozwala symulować warunki drogowe, dzięki czemu możliwa jest pełna diagnostyka pracy  silnika i przeniesienia napędu pojazdów.

Pomiary przed i po modyfikacji lub naprawie samochodu pozwalają ocenić skuteczność przeprowadzonych prac.

Więcej informacji na temat hamowni można uzyskać na stronie internetowej producenta:
www.dynoproject.com

Większość produkowanych obecnie pojazdów z silnikami Diesla wyposażona jest w filtr cząstek stałych FAP/DPF. Filtry te służą ograniczeniu emisji szkodliwych substancji do atmosfery. Niestety niska żywotność tych układów sprawia, że w większości aut układ FAP/DPF jest niesprawny, a ich silniki pracują w trybie awaryjnym.

Objawy awarii filtra cząstek stałych to nie tylko świecąca kontrolka, lecz także ograniczenie mocy silnika, odwrotna od zamierzonej zwiększona emisja szkodliwych substancji oraz przedostawanie się paliwa do oleju, co może prowadzić do mechanicznego uszkodzenia silnika.